-
Paslaugos
-
Pirkimo informacija
-
Pavasario nuolaidų kuponai
-
Pristatymai
-
Prekių gidai
- Išmanusis kavos ruošimo būdas
- Kava - gardi pramoga
- Barista atvyksta į Jūsų namus
- Kavos erdvė
- Kaip išsirinkti dulkių siurblį
- Siurblių savybių palyginimas
- Kaip išsirinkti skalbimo mašiną
- Kaip išsirinkti šaldytuvą
- Kaip išsirinkti droną
- Kaip išsirinkti televizorių
- Kaip išsirinkti kompiuterį
- Buitinės technikos ekspertų patarimai
-
APIE EURONICS
Prekių garantija
EURONICS internetinėje parduotuvėje www.euronics.lt įsigytoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Prekėms yra taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis, tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti kitokius (trumpesnius arba ilgesnius) garantinius terminus, tokiais atvejais yra taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
EURONICS parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje www.euronics.lt įsigytoms prekėms galiojančias išsamias prekių garantijos sąlygas rasite čia>>
Nepamirškite apie galimybę užsisakyti pirkinio draudimą arba pratęstos garantijos paslaugą. Daugiau informacijos apie pirkinio draudimą ir pratęstą garantiją rasite čia>> | ![]() |
Paslaugos teikiamos visose EURONICS parduotuvėse >>
Daugiau informacijos EURONICS parduotuvėse arba nemokamu infolinijos telefonu 8 800 60 200