PIRKINIO GARANTIJOS PRATĘSIMAS - PASLAUGA "PRATĘSTA GARANTIJA"
Įsigijus garantijos pratęsimą ir patyrus garantinę žalą, kai gamintojo garantinio aptarnavimo terminas yra pasibaigęs, Jūsų daiktą nemokamai sutaisysime arba pakeisime į analogišką (jei taisymas nėra galimas).
Pratęsta garantija yra analogiška gamintojo suteiktai garantijai, tik galioja ilgiau - nuo 1 iki 5 metų.
Daudžiamos pirkinių grupės:
- Visi elektronikos prietaisai (išskyrus, kompiuterius, kompiuterinę techniką ir telefonus
Draudžiamos rizikos:
- Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
- Nemokamas prekės remontas pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui.
- Pirkinio keitimas, jei jo neįmanoma sutaisyti.
Draudimo apsaugos laikotarpis:
- Fiziniams asmenims: nuo 1 iki 5 metų.
- Juridiniams asmenims: nuo 1 iki 3 metų.
Ką daryti žalos atveju?
Jei pratęstos garantijos daiktas sugedo:
- Registruokite žalą www.warranty.expert arba telefonu 8 700 33300.
- Informuosime Jus apie daikto taisymo detales.
- Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus pristatysime Jums į namus.
Informacinis skambučių centras telefonu 8 700 33300 dirba darbo dienomis nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 9 val. iki 18 val., penktadienį 9 val. iki 17 val.
Paslaugą galima užsisakyti ir visose TOPO CENTRAS parduotuvėse >>
Daugiau informacijos TOPO CENTRAS parduotuvėse arba nemokamu infolinijos telefonu 8 800 60 200